Brouwen zit in onze genen.

Door voorop te lopen, onze eigen koers te varen en door te zetten hebben we een portfolio opgebouwd met ‘voor elk moment het beste biertje’. Met gevoel voor kwaliteit. In 1680 werd er al bier gebrouwen in Lieshout en startte de ontwikkeling  van een lokaal bier naar een werelds bier. Gebouwd op de visie van de familie Swinkels. 

Ons bierportfolio is zorgvuldig opgebouwd. In elk biersegment hebben we een authentiek productaanbod. Gebrouwen door onszelf of door één van onze partners: allemaal familie of onafhankelijke brouwerijen.

Gasttevredenheid is ons gezamenlijk doel: gasten even lekker laten ontspannen, even uit de waan van de dag. Samen bieden wij hen een moment waarop je zin hebt om te genieten van één van onze bieren: op de juiste manier gebrouwen, getapt en geserveerd. Gasttevredenheid kan alleen bereikt worden met de juiste service en een perfecte kwaliteit. In het brouwproces begint kwaliteit met de juiste ingrediënten.

Voor elke ondernemer kunnen we een uitgebalanceerd productportfolio aanbieden met zowel lokale juweeltjes als merken die we wereldwijd leveren. Bavaria heeft een hele sterke positie in het alcohol vrij segment met ook internationaal succes. La Trappe is een voorbeeld van hoe we als relatief kleine speler het verschil kunnen maken in een bierwereld die gedomineerd wordt door grote spelers.