Zonder geschiedenis geen toekomst.

Zonder geschiedenis geen toekomst. De start van Bavaria ligt in 1719. Inmiddels is de zevende generatie Swinkels actief binnen het bedrijf. Bavaria, in 110 landen actief, is groter dan de kleine brouwers, maar kleiner dan de grote.

We zijn niet de grootste in de biermarkt maar wel groot genoeg om impactvol aanwezig te zijn in de markt. Bavaria investeert stevig in een state-of-the-art productieproces waarin kwaliteit en efficiëntie voorop staan. Ook richting consument hebben we al meermalen bewezen op creatieve wijze zeer veel impact te kunnen realiseren door op het juiste moment slimme dingen te doen. En dat is volop zichtbaar in de markt. 

Bavaria is onlangs uitgeroepen tot beste familiebedrijf wereldwijd. Het gaat om de 'Global Family Business Award', die jaarlijks wordt uitgereikt door businessschool IMD en de bank Lombard Odier. 'De familie Swinkels heeft laten zien uitzonderlijk veerkrachtig en innovatief te zijn bij het vinden van oplossingen om hun bedrijfsmodel aan veranderende industrie- en marktstructuren aan te passen', aldus IMD en Lombard Odier in het beoordelingsrapport.

Lange termijn relaties met onze klanten zorgen voor een persoonlijke band en persoonlijk zakendoen waarbij belangen gedeeld worden. De lijnen zijn kort en beslissingen kunnen snel genomen worden. Bavaria medewerkers zijn meer betrokken: het is écht hun bedrijf. Flexibiliteit, betrokkenheid, service en kwaliteit kenmerken de samenwerking tussen Bavaria en haar afnemers. De ervaring leert ons dat horecaondernemers die eenmaal gekozen hebben voor Bavaria, nooit meer anders willen.