3x onthaasten met Palm

Is jouw bierkaart net zo uitgebreid als je wijnkaart, of misschien nog wel uitgebreider? Natuurlijk staat het vertrouwde pils erop en ongetwijfeld heb je veel speciaalbier in je zaak. Maar wat schenk je kleine gezelschappen die bij je komen borrelen en voor wie het pilsje net even te gewoon is en het speciaalbier te complex?

1. Vrijdagmiddag met vrienden

17:00 uur, de werkweek zit erop. Tijd om even stoom af te blazen en om te schakelen naar het weekend. Een stel goede vrienden spreken af in jouw zaak, ze komen er al jaren en nemen trouw plaats aan hun vaste tafel. 19:00 uur, eigenlijk ‘moeten’ ze naar huis, maar vooruit, ze nemen er nog een!

2. Quality time met vrienden

De hectiek van alledag vraagt veel van mensen. Zowel doordeweeks als in het weekend wordt men opgeslokt door carrières, het gezin en het sociale leven. Tijd doorbrengen met familie is dan extra waardevol. Gezellig met z’n allen aan tafel. Zelfs een drukbezette zoon zoekt dit moment op om eens even écht bij te praten.

3. Ontspannen op het terras

Sporten verbindt. Zo ook bij dit groepje vrienden dat al sinds jaar en dag op zondag een fikse ronde rijdt. Lekker uitwaaien op hun wielrenfiets, waarbij vooral snelheid en afstand ertoe doen. Eenmaal voltooid, voelt dat verfrissende biertje op het terras als een verdiende beloning. Tijd voor het ophalen van fietsherinneringen, terugblikken op behaalde prestaties en plannen smeden voor de komende rondes.
 

Palm-commercial
palm-redesign-home-tablet
Tussen pils en speciaalbier

Bij al die momenten waarop mensen willen onthaasten met hun naasten, past een bier dat de brug slaat tussen pils en speciaalbier: het amberkleurige Palm. Dat is net zo verfrissend als pils, maar heeft dat bijzondere van speciaalbier.

Palm is er altijd geweest, maar je zou bijna vergeten dat het er is, tussen al die speciaalbieren. Het past bij juist die momenten waarbij het gaat om ontspanning, waarbij we even ontsnappen aan de alledaagse hectiek.

Tijd voor iets ambers

Daarom vraagt Palm opnieuw je aandacht met de campagne ‘Palm, tijd voor iets ambers’. Hiermee laat de brouwerij zien wat Palm – ook voor de nieuwe bierdrinkers – zo bijzonder maakt en welke momenten zich lenen voor een ‘Palmke’. Er komt een tv-commercial, consumenten kunnen in de winkel een trial-pack van twee flesjes kopen en later in het jaar een sixpack met gratis glas. De uitstraling van Palm is gemoderniseerd: de flessen hebben een nieuw etiket gekregen, met de karakteristieke rode letters, de groene kleur en natuurlijk het Belgisch trekpaard. Niet veranderd is de verfrissende, lichtbittere smaak.